Eerbare outfit

Vandaag wil ik graag een eerbare outfit met jullie delen. Ik vind het heerlijk om lange rokken te dragen, een rok vind ik eerbaar en vrouwelijk. In mijn kledingkeuzes hou ik rekening met de drie B's. Een rok moet voor mij ook praktisch zijn, dus ik kies voor rokken die lang zijn, zodat het in de dagelijkse bezigheden, als ik fiets, of op de grond speel met mijn zoontje, als ik mijn huis schoonmaak, mijn ramen lap etc. eerbaar blijft in wat voor posities dan ook. Ik kan zelfs in die lange rokken achter mijn zoontje van 2 jaar aan rennen.

Eerbare kleding geeft vrijheid.

Een rok moet ook lekker zitten, in de tijd dat ik nog korte rokken droeg, zat ik constant mijn rok naar beneden te trekken omdat hij omhoog kroop. Of ik moest netjes mijn benen bij elkaar houden, ik kon niet ontspannen in een kleermakerszit zitten.
Het geeft me zoveel vrijheid omdat ik daar niet meer op hoef te letten.

Roze top met een onopvallend glittertje:

Deze licht roze top kwam ik tegen bij de takko. Het was een leuke aanbieding voor 10 euro, ik ben gek op koopjes, waarom meer betalen als het ook goedkoper kan? De top is van boven mooi hoog, net onder mijn sleutelbeentje, dus daar heb ik geen inkijk als ik buk. Het is een dunne stof, dus heerlijk voor de wat koelere dagen, maar ook handig voor de warme zomeravonden. De top zit ook lekker losjes dus de nadruk ligt niet op mijn lichaamsvormen.

Spijkerrok

De rok is gemaakt van een dunne spijkerstof (niet door mezelf hoor), dus ideaal voor de zomer. De rok loopt mooi wijd naar beneden, dus ik kan er goed in bewegen. Ik was al een tijdje opzoek naar een goeie spijkerrok. Een paar goeie basis stukken in je eerbare kledingkast zijn erg handig te combineren. Vooral een spijkerrok is goed te combineren met allerlei kleuren.

Vind je het leuk om ook iets te delen? Stuur gerust een mailtje.

2 opmerkingen:

  1. Leuke outfit. Ik zie dat er meer wijdere kleding in de mode is en dat dit heel leuk kan staan doordat de stoffen mooi vallen. Zit toch ook veel lekkerder met warm weer, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je bericht! Ja dat valt inderdaad erg mooi!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie. Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat hij verschijnt onder het bericht.