"oh dat de Heere God elke moeder een visie zou geven van de glorie en pracht over het werk wat haar is gegeven op het moment dat een baby aan haar hart is geplaatst om te koesteren en op te voeden! Kon ze maar één glimp in de toekomst zien wanneer haar kind in de eeuwigheid komt; kon ze maar naar de ziel kijken om de mogelijkheden te zien; Kon ze maar worden gemaakt om haar eigen persoonlijke verantwoordelijkheid te begrijpen in de opvoeding van haar kind, voor de ontwikkelingen van het leven en voor de bestemming, dan zou ze zien dat in Gods wereld geen ander werk zo indrukwekkend en zo waardevol is dan haar moederpositie, dan zou ze daar geen andere handen toelaten aan het heilige wat aan haar toevertrouwt is als moeder.

JR Miller 



Reacties

  1. Wat een prachtig citaat. Dankjewel voor het delen. Ik heb op mijn blog even een linkje gezet naar dit berichtje, omdat ik het zo mooi vond...
    Hartelijke groet en veel zegen bij het bloggen!
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je berichtje Annemarie! Jij ook veel zegen!
      groetjes Channa

      Verwijderen
  2. Prachtig citaat over het moederschap.
    Deze strekking las ik ook in het boek: 100 bemoedigingen voor moeders.
    Het maakt mij zo dankbaar dat er in deze tijd nog steeds moeders zijn die hun roeping zien,
    dan wel willen leren zien en bewust daarmee willen omgaan.
    Heel fijn dat je dit deelt . Zo bemoedig je elkaar. Blij en dankbaar met zulke blogs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat hij verschijnt onder het bericht.