De hoofdbedekking van de vrouw.

Bovenstaand boekje is gemaakt naar een toespraak van Albert Postma. Het boekje beschrijft een korte en duidelijke uitleg over de Bijbelse hoofdbedekking van de vrouw. Het mocht vermenigvuldigd worden van Stichting de Gouden kandelaar. Dus dat heb ik voor jullie gedaan zelfs met een mooie en gezellige voorkant. Ben je opzoek naar een Bijbelse uitleg over dit onderwerp en ben je benieuwd? Stuur even een privé bericht via mijn Blog of Facebook, met je adres dan stuur ik het gratis naar je op! 

Reacties

  1. Wat ben jij creatief en origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog heb je! Ik ontdek je pas net :)... kZag je blog over zwemkleding; hier dragen we ook om dezelfde reden (en zelf verbrand ik snel :() een shirt met korte mouw en een korte broek erover. Eerst had ik zo'n wikkelrokje, maar dat ging de hele tijd omhoog tijdens het zwemmen of waaide op, ik vond het drama ;)... Ik ga binnenkort eens alles bijlezen, eerst even slapen nu :)...

    En als je het leuk vindt: Ik heb een blog over leven met weinig. Wij ruilen veel kleding voor de kids om zo grondstoffen te sparen en ons rentmeesterschap serieus te nemen. Welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adrianne, Wat leuk en bemoedigend dat je dit deelt, het is echt een zoeken wat eerbaar en praktisch is. Wat leuk, ben benieuwd naar je blog, wat is de naam van je blog?

      Verwijderen
    2. Ha Channa, M'n blog is http://aad-actief.blogspot.nl Welkom :)!

      Verwijderen
  3. Ik heb met veel plezier het boekje gelezen en ben nog meer overtuigd geraakt van de waarde van hoofdbedekking! Nogmaals bedankt! Wel blijf ik nog met een vraag zitten, waarop ik maar geen, goed onderbouwd, antwoord kan vinden. Wanneer zou een vrouw hoofdbedekking moeten dragen? Tijdens alle momenten van gebed, wanneer er andere mensen bij zijn, alleen in de samenkomsten? Momenteel doe ik dit laatste, omdat ik er niet uit kom en de praktische haalbaarheid anders ook zo ingewikkeld vind worden, maar ben daar niet helemaal tevreden mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je bericht Sarah, ik zag dat je bericht nog in de wacht stond, niet zo handig van mij. Ja het heeft een hele mooie betekenis! Klopt dat het echt een zoeken is, dat was/ is het voor mij ook. Kijk gewoon wat de Heere God op je hart legt. Voor thuis heb ik een sjaal op 1 vaste plek liggen, dat helpt mij om eraan te denken. In gebed heb ik aan de Heere gevraagd of Hij het me indachtig wil maken, en dat gebeurde echt, met visite erbij voel ik de ene keer wel de vrijheid en de andere keer niet, veel zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem11/20/2017

    Wat een mooie dingen lees ik hier! Je schrijft over een boekje met Bijbelse uitleg over het onderwerp hoofdbedekking. Ik moet dan een privébericht sturen. Maar heb geen idee hoe... Kun je dat vertellen? (Want om nu op deze site in het openbaar mijn gegevens achter te laten...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, wat leuk dat je op mijn blog terecht ben gekomen. Hier aan de rechterkant zie je het contactformulier, hier kan je prive een bericht sturen zodat je gegevens niet openbaar komen. Groetjes Channa

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat hij verschijnt onder het bericht.